2011年6月14日 星期二

Mac mini & airport express 之初體驗!

我真是一個後知後覺啲人.蘋果出左咁正斗啲東西差不多兩年.
現在才知道.重要係睇到有HIFI廠家用佢來改.才知有此產品.

setup airport express 去我的belkin 無線網路.不消10分鐘便完完成!
先用一條3.5mm 出2頭rca的接線直去擴音機試試看. airport express
內置da的聲音十分不錯!有點 nos tda1543 啲味度.嘿嘿!再用optical 去另外的24/192 da.出來聲音更進一步.一般數千至一萬元左右的cd盤應該不用買了.



電腦進步連帶音響也數位化.真是偉大.已往買一只cd碟.要左看看右計計才買.
上個星期.我去了一個差不多十年沒去的地方.圖書館.現在香港圖書館十分之先進.有免費wifi 上網.又有個免費充電區.我拿着部手提電腦.一邊上網.一邊聽cd.另一邊在rip cd片.香港圖書館有大量街外已斷貨的片子.class jazz ....十分開心地過了一個假期.

另itunes 又可以結合 foodbar 2000等做播放器.簡單.快捷又方便.之前仲不停地試 usb線及 24/96的芯片.原來買個 airport express 便成.

這兩天又買了 mac mini....原來mac真係靚聲過pc好多!
如果不是太發燒的話.我看cd盤不用買了.
airport express 可以改電源.另外她可以有i2s 出.......潛力無限!


沒有留言:

張貼留言